Addin Ab Aziz + Shaahidah Shukri

Addin Ab Aziz + Shaahidah Shukri
AddiShaa <3

Follow by Email

Sunday, October 21, 2012

Hari yang membosankan.....

Asalamualaikum. Lama rasanya dah tak update blog ni. Dah berabad lama rasanya.. haha xD Ceh, tipu je :D Hurm, harini tak tidur sebab tak boleh nak tidur.. Tak tahu kenapa. Maybe sebab tengah rasa sedih+frust semua bagai. Macam macam masalah. Ya Allah, tabahkanlah hatiku ini, berikanlah ketenangan. Aminn.. Sekarang ni, semuanya sedang sibuk belajar. Sedar tak sedar, begitu pantas masa berlalu. Dah nak cuti sem dah.. tak sabar rasanya nak tinggalkan pahang ni cepat cepat. Cuti sem pula nanti kerja. Confirm busy gila.. Tak lama lagi raya haji. Tak tahu nak balik kampung ke tak -_- hmm... Apa apa kerja dulu :) Ha okaylah. Rasa malas pula nak menaip panjang panjang :P Bye. Asalamualaikum. p/s: Bila la dapat tengok AKU TERIMA NIKAHNYA ni.. :(




 
Addin Ab Aziz copyright=)